Liity jäseneksi

Maanpuolustusnaisten liitto toimii aktiivisesti ympäri Suomea tavoitteenaan lisätä naisten maanpuolustustahtoa, kouluttaa naisia sekä tiedollisesti että taidollisesti, vahvistaa naisten henkistä ja fyysistä kuntoa sekä kannustaa naisia kouluttautumaan arjen häiriötilanteisiin ja poikkeusolojen tehtäviin.

Teemme aktiivista yhteistyötä Puolustusvoimien ja eri siviiliviranomaisten kanssa sekä muiden maanpuolustustyöhön osallistuvien järjestöjen kanssa.

Monipuolinen toimintamme on avointa kaikille suomalaisille naisille. Jäsenistämme suurin osa on vapaaehtoista asepalvelusta suorittamattomia naisia, mutta joukostamme löytyy kokoajan enenevässä määrin myös armeijan käyneitä naisia.

Tervetuloa mukaan toimintaamme, iloisessa joukossamme on tilaa jokaiselle!

Liity jäseneksi! Klikkaa tästä jäsenhakemus.

Jos olet jo jäsen, pääset näkemään  ja muokkaamaan tietosi täältä: jäsenen tiedot.

Tarvitset jäsennumerosi, jonka saat yhdistyksestäsi.

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.