Tapahtumat

Tällä sivulla on listattuna Naantalin Maanpuolustusnaiset ry:n ja Maanpuolustusnaisten Varsinais-Suomen piirin yleisötapahtumia, kokouksia ja koulutuksia. Kerromme myös mm. Naantalin Reserviupseerien järjestämistä tapahtumista joissa olemme mukana.

Joulukuu 2019

Ei tapahtumia
Joulukuu 2019
49 2 3 4 5 6 7 8
50 9 10 11 12 13 14 15
51 16 17 18 19 20 21 22
52 23 24 25 26 27 28 29

Valtakunnalliset NASTA- harjoitukset vuonna 2018

Katarina 2018, Dragsvik 20-24.4. Aiheina informaatiovaikuttaminen, maasto ja luonnonmuona, B-ajolupakurssi, käytännön ensiapu, katuturvallisuus, suomalainen nainen maanpuolustajana, vesiliikenneturvallisuus, kriisin kohtaaminen (ruotsiksi), kouluttaja- ja kurssinjohtajakoulutus,  sotilaskotiliiton koulutus (ruotsiksi).

Lisätiedot ja ohjelma ovat harjoituksen omalla sivustolla

Niksula 2018, Niinisalo 7-9.9 Aiheina kouluttajakoulutus, viestintä, jokanaisen selviytymispakki, maastotaidot, maastoajotaidot ja liikenneturvallisuus, vesiliikenneturvallisuus, kenttälääkintä, suomalainen nainen maanpuolustajana, kansainvälinen kriisinhallinta, selviytyminen sähköttä, kotivara.

Lisätietoja www.naistenvalmiusliitto.fi

Seppeleenlasku Luostarikirkon sankarihaudolla keväällä 2016. Kuva (c) Jouko Leino, Naantali
Naantalin Reserviupseerit ja Naantalin Maanpuolustusnaiset sekä kansalaisjärjestöjen edustajat valmistivat ja laskivat Suomi 100- juhlavuoden kunniaksi sankarihaudolle ja Karjalaan jääneiden muistomerkille 40 seppelettä.

Itsenäisyyspäivän lippukulkue Naantalin torilta sankarihaudoille seppeleenlaskuun 6.12.2017. Kuvat (c) Jouko Leino